Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Grieks Specialiteitenrestaurant Irodion. Meer weten? Ontdek meer
Richard
16 jun 2026 om 19:48
smaakte weg goed en was heel goed verpakt
Rebecca
13 jun 2026 om 20:47
Status stond 3 kwartier op “Bezorger is onderweg”, restaurant gebeld zeiden dat het leek dat het lang duurde. Patat was heel koud, net als het vlees & onze rijst. Alles wat heel koud.
Samantha
10 jun 2026 om 20:16
Helaas kwam het lauw aan. En helaas enorm slecht gevallen bij ons 2.
:( belande al snel in toilet
Lex
5 jun 2026 om 21:37
Smaak is heerlijk, bezorging prima
hans
5 jun 2026 om 19:51
Alles was steenkoud. Schandalig
Kristel
29 mei 2026 om 19:03
Top!
Jan
25 mei 2026 om 20:00
Prima
Lex
17 mei 2026 om 20:28
Smaakt heerlijk en voldoende hoeveelheid
sander
16 mei 2026 om 21:03
Helaas is de bestelling weer zeer laat (uur later) bezorgd. Bezorger heeft wel gebeld en er met 10 minuten te zijn maar dat werd alsnog 25 minuten. Ik snap dat er wat vertraging kan zijn maar een uur is niet binnen de marges. Eten was helaas ook koud.
Robert
14 mei 2026 om 9:26
Alleen de frites waren koud
theo
13 mei 2026 om 18:00
Koud eten gebeld 4.00 bezorgkosten en doen niks nooit meer
Petra
3 mei 2026 om 11:30
Het eten was gewoon koud, heel slecht.